Långt inlägg men as bra dag (y)

hej !


Idag så är de äntligen fredag och sportlov !! Idag har vi haft världens roligaste dag iskolan, fredagens dresscode denhär veckan var mössa och solglasögon. Vissa gick värkligen in för de medans andra inte brydde sejj, jag glömde tyvvär mina solglasögon hemma men någon som inte hade gjort de var min lärare. Bäste fredrik, haha. Matte lektionen med grupp Y kommer man aldrig glömma, haha. Fredrik börja larva sejj skiit mkt och när vi äntligen skulle räkna lite matte och ha genom gång halka han in på vad moa, ebba och emma sa. "De här runda ringarna är mattanterna som vi ska kötta i buken med butterflykniv". Haha, bara min mattegrupp som förstår§. Sen sista lektionen fick vi semla och vi städade lite innan sportlovet, vid två blev de att gå hem med linnea. Jag kom hem strax efter halvtre och då skulle jag åka direkt. Pappa och jag åkte nämligen in till stan för att handla med mamma, när pappa och jag väl var på maxi köpte vi oss en varsin korv och väntade på mamma som skulle komma. Men hon kom inte så vi fikade med napolionbakelse och festis, hur gott som hällst ! Efter ett tag dök mamma äntligen upp och vi handlade. Sen blev de att åka hem och nu sitter jag här mätt och belåten och webbar med agnes. Hahah, långt inlägg va ? de kanske kommer ett senare sen också, vi får se.



jag ser ut som ett mongo -.-'!

Kreta, ett minne. En saknad §



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0