Du kanske borde vara tyst istället !

hej jordens alla vackra invånare.


Jag har hoppat över att skriva på några dagar men jag har faktiskt lämmnat datorn åt sidan nu. De har varit sådant himla snöoväder. Jag blir nästan helt galen på de. Att få gå ut och skotta undan flera meter snö, okej jag överdrev nog lite nu men de är himla jobbigt. Idag var de ju sista dagen iskolan. Även fast dagen innan helg brukar gå så himla snabbt så har dagen bara slöat sej iväg. När den äntligen tog slut strässade jag och linnea hem. Vi pratade lite om allt mellan himmel och jord och sen skulle jag hem lite fort oh sen till linnea. Där hjälpte jag henne att packa för att hon skulle till stockholm idag. Sen gick vi upp till tågstationen oh vänta på tåget. När tåget kom sa vi hejdå oh mamma kom. Vi gick in på konsum oh handla lite. Sen gick vi hem och började laga mat. Under tiden ringde jag till farmor, eftersom vi har studiedag imorgon så vet jag inte vad jag ska göra så jag ringde dit. samtalet blev väll ungefär såhär :

Jag- farmor, vad ska du göra imorgon ?

Farmor- Jag ska väll inte göra så mycket i morgon, varför undrar du ?

Jag- Jo, jag tänkte om vi kanske kunde åka in till badhuset i morgon ? . SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA .

Farmor- Jag vet inte, kan jag höra av mej imorgon ?

Jag- javisst. hejdå

Farmor- hejdå.

Nu får vi hoppas att farmor får lite eld i baken att åka och bada. Nu sitter jag och webbar med agnes (någon som är förvånad ?) och ser på Made in sweden.  Vi hörs imorgon .






En vän behövs alltid. Och jag är glad att jag har dej. §



Kommentarer
Agnes

naaw<3

2010-02-04 @ 21:51:19
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0