fika med farmor.

tjenatjena !


Fredagen börjar lida mot sitt slut men här kommer ändo min kortfattade dag.

De blev inge bad. Skönt de eftersom jag låter som en gammal död kråka, haha . Farmor och jag gick upp till fiket och fikade . möösigt , sedan kom agnes och svängde förbi. Hon skulle åka tåg upp till nyköping så hon passade på att träffa lilla moi :) § . Sen gick jag och farmor hem och hjälpte pappa att skotta. Han höll nämligen på att skotta bort snön från farmors garagetak så vi hjälpte till. Sen kom farmors kompis med sin traktor och tog bort all snö. Sen lagade jag och farmor mat, de blev potatisgratäng och kött. vid sju kollade vi på tv och vid 8 gick jag hem. Webba med agnes like always och så såg jag på let´s dance . Nu ser jag på solsidan och laddar inför morgondagen, som spänderas med agnes inne istan. Måste ha lite nytt i garderoben. Vi hörs i morgon. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0