Seg på morgonen !

hejj jordinvånare.

Jag bloggade inte igår. Men de hände inte något speciellt direkt. Jag satt hemma hos linnea och fixade mina naglar som blev sämst /: Sen blev de hem och duscha för jag frös nästan ihjäl, brrrr. Idag ska jag VÄRKLIGEN lägga mej tidigt eftersom jag är så himlaa trött på mornarna. Idag då, inga sådär speciella lektioner utom slöjden, jag blev klar med min provstickning ;D och så gjorde jag en present till MIN kusin som fyller 20 på söndag §. Sen på slutet av svenskan var de elevråd, vi fikade med massa kakor och saft, mysigt. Jag, bra som jag är slapp språket bara förde. Sen var de att gå hem i snön. Och nu sitter jag här och väntar på att anna, lisa & agnes ska logga in på msn. Ska snacka med anna och lisa om hur jag ska fixa deras blogg. kolla den också: http://gullefjunarna.blogg.se . Och med agnes måste jag prata om imorgon, då vi drar till stan igen ;)§. Nae nu ska lyssna klart på bob marley och träna glosorna till tyska provet. Vi hörs .♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0