Yxbacken med pappa ♥

hej !

Idag blev de YXBACKEN ! Så hilma roligt de var alltså, första gången man stod på ett par skidor. Pappa och jag åkte dit vid elva. När vi väl fått på oss pjäxor, skidor och hela kittet så åkte vi lite på plan mark. Jag var ju tvungen att lära mejj ta sej fram och bromsa. Sen tvingade pappa in mej i KNATTEBANAN ! haha jag vet att de låter fånigt men de andra backarna var as läskiga och as branta jue ! Haha jag ramlade typ 3 gånger men de var de värt. Jag fick lära mej iallafall, Efter två timmar med onda fötter och svettiga huvuden åkte vi hem. De räckte gott och väl att bara vara borta ett tag, men vi kommer absolut åka dit igen . När jag kom hem åt jag en risifrutti och satte mej här och webbar med agnes. Ikväll händer de väll inget speciellt, blir väll att se på TV som vanligt. Najj, jag sätter punkt här så hörs vi kanske ikväll.


Haha, alvadenbästagöjefors i KNATTEBACKEN ! (Dessa bilder får ej kopieras © by alvagöjefors. ) 




 
 .


Kommentarer
maria

haha jag va där idag det var kul. jag åkte med i knatte backen men bara lite puss puss maria

2010-02-26 @ 17:56:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0