1 JANUARI :)

hejj bloggen..


Ja sitter här och försöker få ordning på min facebook, fast ja kan ju lägga ner de för de kommer aldrig att gå ! -.- . Ja har hurmånga förfrågningar som hälst om en massa spel oh sånt. JA ORKAR INTE ;o Idag så vakna ja vid strax efter tolv, ja var helt utslagen men min moster som sov på en madrass på golvet i mitt rum var ju tvungen att väcka mejj. Sen satt ja vid datan tills linnea kom, då fixa ja mejj oh börja ränsa min garderob (L). Sen sjöng vi singstar eftersom min kanske inte lika populära moster(efter morgondagens tidiga väckning) var snäll och lämnade kvar. Sen drog vi upp till konsum oh köpte FREDAGSMYS ! Efter bitande kyla och frusna tår kom vi in till mejj i värmen och slog oss ner vid TV:EN, där satt vi till klockan halv 12 då linnea skulle hem. Oh nu sitter ja ju här med min facebook :( äch, ja klarar allt. *host*. Ja måste återgå till de viktiga, hörs imorn.


FACEBOOK + ALVA = NONNONONNOONO !!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0