HEJJAA HOOOLLAND




Bra rukbrik ? javet ;)


Jag sitter förståss bänkad framför fotbollsVM och hejjar på holland. Egentligen är ja inte alls interserad av fotboll men ändå, ibland får man värka intresserad (;. Idag har de varit jättevarmt så jag och mami åkte iväg och badade med min moster. Vi var i virlången igen, jättevarmt i vattnet och på land. Vi kunde bara vara upp säkert 10 minuter innan någon sa : Snälla kan vi inte gå och bada, de är vaaaaarmt! Hahaha.  Jag har blivit MYCKET brunare och är så stolt. Som ni vet var jag på gröna lund i torsdags men jag orkar inte berätta om de bara att de var en sjukt bra dag, vill ni höra lite mer dettaljerat om dagen ? kolla då in bästaväns blogg. Nu ska ja slita mej från datorn och återgå till fotbollen och vänta på att andra halvleken ska börja .



gammal bild, jag vet men ja saknar anna såå mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0