Rejmyre marknad.

God eftermiddag folket!

Haft en bra dag ? de har iallafall jag verkligen haft!

Idag vaknade jag tio i sex(!?) men sov en timma till, sen åkte jag med linnea, hennes mamma och mormor till rejmyre marknad. De var jättemycket folk där och solen låg på nästan hela dagen så svettigt värre blev de ;) Lite godis, ett nytt armband och en töntig nyckelring fick följa med mej hem. När jag kom hem väckte jag pappa som jobbat natt och tog en macka, sen gick jag över till linnea igen. Vi satt mest och pratade innan hon och hennes mamma skulle till stan för att köpa en ny mobil till linnea, hennes gamla hade nämligen blivit stulen /: . Just nu sitter jag och lyssnar på björnSkifs- fixing a broken heart och fäller några tårar. Låten är så underbart vacker, bästa låt jag hört, man kan inte höra för mycket på den. Nae vi hörs kanske senare, tills dess. Ha de bäst !


(kom ihåg, spola fram till 0.41)


han borde få ett pris för den underbara människa han är och den fantastiska rösten han har, min största idol sen jag var sju. Min GUD!


Kommentarer
Memmiis

Saknar dej med ! när jag kommer hem måste vi träffas (L)

2010-07-28 @ 22:03:55
URL: http://memmiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0