Sluta drömma om det ljuva livet.





god eftermiddag.

Dagen idag har varit sjukt varm och bra. Mami, ja och min moster åkte till virlången vid tio tiden. Där var vi, badade, solade och bara hade de bra. Vi kom hem vid fyra tiden, då målade jag mina naglar turkosa. Gööör fin färg. Resten av eftermiddagen/kvällen ska jag bara ta de lungt och bara njuta. Bästavän kanske kommer förbi en snabbis och imorgon åker hoh, jag, Marie och Mami till GRÖNALUND. Jag längat ihjäl mej. Tills vi hörs igen får ni ha de bäst och ta hand om er.



Björn Skifs, Agnes Carlsson-  When you tell the world your mine.



Bara föratt björn skifs är min idol och föratt låten är grymt fin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0