sorry I betrayed you..


Hej.



Jag sitter här framför datorn i min sovtröjja fortfarande (; Har legat i sängen hela dagen och sagt hejdå till pernilla. Hon har vart här i tre dagar och vi har haft grymt kul, fast nu saknar jag henne nästan mer än innan hon kom. Resten av dagen blir väll bara lung, vädret har mulnat på så jag är inte sådär jättesugen på att gå ut. Funderar på att slänga mej över telefonen och ringa min kära farmor. Jag ska nämligen åka ner till henne i hennes husvagn nästavecka. Mysigtvärre. Nae jag ville väll mest säga att jag lever och ni får hålla ögonen öppna om ja skriver något mer sen.




jag älskar dej, min gooa göteborgare (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0