En tlööött alva

God kväll.

Just nu sitter jag i mitt kök och kollar på klockan, väntar på att timmarna ska rulla förbi. De går sakta sakta, sms biljetterna till tåget har kommit också. Nu är jag bara jättetrött också efter en dag ute i en stekhet sol. Har bränt med lite på ryggen så de svider imellanåt. Jag ska snart dra mej upp mot sängen, sommna till sex and the city. Pratar med min galna moster på skype också hon får mej liksom att varva ner. Nae ska nog ta mitt pick och pack mot sängen, ska nämligen gå upp vid sju-åtta imorgon. Inget som alva är van vid ._. Om vi inte hörs imorgon får ni önska mej all tur på GrönaLund och ni får ha de jättebra var ni än befinner er ♥



en fin sommarbild får avsluta kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0