ÄNTLIGEN SOMMARLOV

HEJHOPP :)


Idag var de änlitligen avslutning, shit vad tiden går fort. Jag har liksom redan slutat sjuan, fast de känns som om ja knappt han börja. Skolavslutningen höll iallfall till i kyrkan vid halv tolv. Då sa ja hejdå till alla och så åkte mami,pappa, farmor och jag in till Halvars. Där mötte vi upp min moster och morfar . Pappa hade sedan länge tillbaka lovat mej att jag skulle få en stooor glass när ja slutat så de fick bli en marängsviss. Jättegott. Sedan fortsatte vi hemåt men då stannade pappa till på CANDY LAND, ni vet. En hel affär full med godis, himla gullig kan ha va ibland min pappa. Så vi köpte lite godis och åkte hemåt. När vi kom hem åt vi varsin macka och snart ska vi fika med lite jordgubbar. De kunde verkligen inte bli en bättre start på sommarlovet. I sommar ska ja inte göra så mycket, de ända planerna jag har är :

GRÖNAN MED BÄSTAVÄN.
HÄLSA PÅ FARMOR I HENNES HUSVAGN
NER TILL LANDET
OCH TRÄFFA KOMPISAR

sen har jag inte så mycket mer planerat, jag får väll ta dagarna som dom kommer. Men sommaren 10 kommer bli bäst, i know that ;) Ae nu ska jag dra mej ifrån datorn, vi hörs när vi syns.





anna adolfsson, ja älskar dej ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0