GRATTIS MAMI

GOD MORGON.

Först vill jag bara säga GRATTIS TILL MIN UNDERBARA MAMMA som fyller år idag. ♡.

Gårdageen var grymt kul. Jag, agnes och lisafisa var i böka och badade, sen åkte vi hem till lisafisa och grillade. Kött med pomme och sen marshmallows, dundergott. Jag åkte hem från lisa vid halv elva. Idag vaknade jag av att farmor ringde på dörren, hon hade med sej sin present till mamma. Idag ska jag bara städa klart de sista och sen kommer agnes, hon ska fira min mamma och sen ska hon sova här (: Nae, vi kanske hörs senare.



jag älskar dej.


Kommentarer
alva

aaw och jag dig :D <333



// Agnes :)<3

2010-06-17 @ 17:16:54
URL: http://alvagojefors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0