I can still recall our last summer



GOD KVÄLL.


Som ni kanske märker har de inte blivit så mycket till skrivande här men de är jättevarmt ute så man kan ju inte dirket sitta vi datorn och ruttna. Just nu sitter jag iallafall hemma hos anniZ, jag ska sova här inatt och imorgon drar vi in till stan. Idag åkte jag med anna och hennes mamma till virlången och badade vi ett tiden. De var jätte varmt i vattnet och vi badade länge. Vid sex kom vi hem och då åkte vi hem till mej och hämtade mina grejjer , så åkte vi till affären och köpte glass. Sen satte vi oss framför TV:en, nu ser vi på Münsters fall. Snart blire att bädda och dra igång någon bra film. Vi hörs när vi syns.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0