Jag kommer aldrig lämna dej.



God kväll.


Öhm, som ni kanske märkt har jag inte skrivit på ett tag. Men de är sommar och nu börjar vädret komma igång så de blir nog inte så mycket till skrivande här. Nu ska jag berätta lite snabbt om dagen idag. Träffade emmiZ vid tolv tiden- Drog till torsjön- åkte hem till EmmiZ - åt och solade - Jag gick hem - Åt glass- Gick ner till farmor en snabbis- kom hem igen- solade igen- åkte till stan- kom hem och duscha och nu sitter ja här och kollar på film med pappa och jag har en sprängade huvudvärk. Imorgon åker vi ner till landet, sköönt att bara få komma bort från allt. Nae nu ska ja fortsätta se på filmen. Vihörs.



vissa vänner lämnar , andra stannar för evigt ..


Kommentarer
Agnes

haha bilden in my heart eftersom finaste bstavän är på den <3333333

2010-06-23 @ 23:04:28
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0