Man kan träffa roligt folk på gärdet..




GOD KVÄLL PÅ ER !


Idag är de tisdag och snart har ja haft en veckas sommarlov, gud vad skönt. Jag orkar inte riktigt berätta vad som hänt igår och idag så vi tar de kortfattat:

Vara med anniZ- Se på två Irene Huss filmer - Åka hem från AnniZ- Träffa bästavän på långagärdet- Helt slumpmässigt, sova över hos bästavän- Klä ut oss ;) -Somna ifrån en film i bäddsoffan- Dra ner till Halvars och köpa glass med BV- Åka hem och äta.

Och nu sitter ja här också skypar med min moster medans ja väntar på att Sex and the City ska börja. Imorgon är de onsdag och jag ska städa hela dagen. Får se om de blir något inlägg då och då. Nae nu ska jag krypa ner i sägen och sommna till TV:en, sköööönt. God natt och sov så gott världens underbaraste läsare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0