Skit sommarlov..

GOD MORGON !

idag är de lördag och sommarlovet har börjat. Idag väckte pappa mej klockan 10 för att han är en no lifer, shiit vad arg jag blev på honom. När jag äntligen kan sova länge blir ja väckt tidigt, Iallafall så sommnade jag om lite smått och steg upp för kanske en timma sedan. Har försökt att få tag i någon/några roliga lirare som vill träffas idag men alla ska iväg. De är de jag hatar med sommarlov. Alla ska iväg eller göra något när ja är hemma och när jag är iväg någon stans ska så klart alla roliga typer vara hemma... Fyra stycken inloggade på msn också, kul sommarlov, eller kanske inte. Nu ska ja iallafall ta en dusch & sen blire nog att dra igång någon bra film. Får se om ja hittar någon kul person lite senare ikväll, vi får se. mae vi syns ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0