I can hear the bells

GOD KVÄLL ALLESAMMANS!

Man kan ju säga att jag är lite små glad sådär eftersom jag har haft något att göra nu på kvällen. Linnea ringde vid kvart över sju och undrade om vi skulle göra något ute, så klart hängde ja på. Vi gick till lekparken och gungade på en såndär gungbräda, sen hörde vi att emelie och elin var i närheten så vi ropade på dom och så kom dom. Vi snackade om massa, skolan och vänner. Jättemysigt faktiskt, mycket skratt. Jag saknar verkligen sommaren 08 då var ja en massa med emelie och jag saknar henne verkligen som vän. De var jättetrevligt att bara prata med dom. Vid 10 i nio gick alla hem till sej, och just nu ser jag på hairspray och pratar med bästavän på msn. Vi hörs imorgon, sov så gott




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0