You think you're cooler than me


hej.


Ännu en såndär dålig dag igen. Jag skulle träffat LisaFisa om de inte hade varit för att hon var sjuk.Vädret är ju inte häller på min sida idag, så de fick bli en slappis dag ännu en gång. Jag låg kvar i sängen fram till tre, Hade ju ändå ingen tid att förlora. Sen tog jag en dusch och beslöt mej för att inte följa med päronen till Bauhaus, dom skulle ju ändå bara köpa lite mer kakel till vårt badrum, jippei. Så när klockan började närma sej fyra gick jag ut och satte mej isolen en kort stund. Efterde gick jag in och av någon konstig anledning började ja städa iköket. Så nu blänker de vill jag be om att få tala om. Jag gjorde de nog mest för att slippa göra så lite som möjligt i veckan. Mami fyller nämligen år på torsdag så de blir de rusning här hemma med dammsugare och grejjer. Nu sitter jag och väntar på att mami och pappa ska komma hem då blir de mat och ikväll väntar TV:en. Haha, hairspray rullar igång klockan nio på fyran, har redan sett den ett antal gånger men med den filmen kan de aldrig bli förmånga ;) Imorrn blire iallafall att vara med AnniZ, hon är min räddare i nöden för att mitt sommarlov´s början ska inte ska bli förtrsit. Dagen imorgon kommer bli grym, ja svär. Nae nu ska jag dra mej lite sakta från datorn och leta reda på mitt liv, så långt borta kan de väll inte ha stuckigt, bäst att leta.! ;) Vi hörs säkert ikväll också. ♥



ja vet, repris bild ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0