åh, jag blir...

...GALEN

Hela 20 engelska glosor, vissa lätta att lära in och andra svåra. Vi får allt på en och samma gång för att vara berädda till provet när de ändo är om typ 6 veckor. JAG HATAR LÄXOR !!!!! Nu 'r jag bara rikitgt arg och trött. Jag är arg på mej själv för att ja inte planerar in mina läxor bättre. Men ja kommer vara ännu argare nästa vecka, då jag har två prov direkt efter varann. Först svenskaprov på torsdag och sen matteprov på fredag !?!!? så då får ni räkna med att de inte blir mycket tid till bloggen.  De känns som om ja aldrig kommer få en bra utbildning. Jag ska plugga nu och fiffa inför imorn. Sen blir de en lååång dusch, innan de är dags för en god natts sömn. Känns som om jag är rikligt värd de (y). Jag försöker koppla av till rix fm som står och brummar i bakrunden. Nae nu ska jag inte lägga all min ilska på er, för allt är bara mitt fel. Jag lagade mat ju som jag sa förut. De fick bli ungspannkaka, mycket godare. Till det severades drottningsylt och vanilj glass, häärligt. Najj jag slutar nu, vi får hoppas att de är en gladare alva som skriver morgondagens inlägg. För imorn är de FREDAG! äntligen. Sov så gott (:


PLUGG..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0