Baskettunering- LJ -Fysik !

hej.


Förlåt för dålig upptadering (ja vet, ja säger de hela tiden) Men jag lovar att under påsk ska jag uppdatera massor! Just nu sitter jag och håller för öronen, pappa sågar och hålller på. Inte de roligaste att lyssna till. Samtidigt chattar ja med agnes och maria. Haha, maria och jag hade en klockren dag tillsammans iskolan, sjuuuukt kul. Vi hade ju baskettunering och de gick inge vidare, vårt lag kom antingen 5 eller 6:a ja vet inte riktigt :D. Haha, sen gick jag hem och satte mej här. Funderar på om jag ska öppna fysik boken och dra igenom allt inför morgondagens läxförhör (: Jag måste bara tillägga att jag älskar maria jansson- LJ syster (: ♥
 



bild från i "vintras" då vi hade ännu mer snö /:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0