Σε αγαπώ

Hej.

De var ett tag sedan. Men prov och läxförhör står ivägen från bloggen. Även fast jag hällre skulle vilja sitta här och skriva av mej så måste man faktiskt sköta skolan, ja vet att de är sorligt men livet är inte alltid bra.. Skolan har väll varit okej. bara lunkat på SAKTA men säkert ;) Igår var ja på stan med emmiiiiZ, ja köpte två tröjjor. jättefiina (varför skulle ja annars köpa dom ;)). haha. Agnes den dumma ungen har gått och blivit sjuk, oh bara lämnat mej själv här ;@§. Ja börjar värkligen känna vårskänslor nu, solen kommer fram nästan varje dag och ja längtar tills värmen når svergie på RIKTIGT !! Jag tänker snart flytta, till Thailand eller något shiit. Jag behöver sol och värme, annars kommer ja möggla ihop här i sweeeden (: Sitter nu och webbar med agnes och ska snart gå upp till affären oh köpa mjölk, för ikväll blire pannkakor. De är ju torsdag liksom ;). Jag slutar här men skriver lite ikväll också..


SOMMARKÄNSLA. SOMMARLÅT




Kommentarer
Agnes♥

Förlåt ;)<3 haha det är ju pannkaks torsdag ;) <33

2010-03-11 @ 16:18:01
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/
anna

det är bra att agnes och du äter pannkakor på torsdagar <3 det är ju som jag säger, pannkaks torsdag liksom :D. Man får inte äta pannkakor nån annan dag asså :D:D<3333



ILU <333§§§

2010-03-11 @ 20:00:45
URL: http://annamariahelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0