God, why me?

Hej

Idag är de äntligen FREDAG! gud vad jag längtat efter helgen. Idag var de skola, som var helt okej utom att elin dummis hade en tröjja på sej som de stod "TÖNT --->" på och ja satt ju brevid henne så den blev ju klart riktad mot mej. hööh. Vi har ju fortfarnde ingen el men de är ingen fara, lite mörkt ikorridoren bara. Skön dag idag, jag blev klar med mitt mattebetting så ja är redo för diagnosen på måndag. Jag glömde skriva igår, men de var inget speciellt som hände så.. Idag gick ja hem med emma och marcus, de är as häääligt väder ute så de var skönt att gå hem. Emma oh ja ska träffa marcus imorn också :) skojj . Ikväll blire att träffa jennifer som ja inte varit med på jättelänge §. Hoppas att vi gör något funny. Nae ja skriver mer ikväll, vi hörs.A



mina fräsiga skor (:


Kommentarer
jennifer

sjukt kul ska vi hare balviis :D <3

2010-03-05 @ 18:20:33
URL: http://alvagojefors.blogg.se/
jennifer

vi kommer hare kul balviis :D <3

2010-03-05 @ 18:21:10
URL: http://alvagojefors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0