Grattis pappa!!

Hej ! ♥

Jag vet att de inte varit sådär jättebra med inlägg på senaste tiden, men de ändrar vi på. Igår var de FREDAG ! jätte skönt värkligen. Skolan var helt okej, sen blev de att gå hem till agnes tillsammans med anna,lisa och linnea. Väl hemma hos agnes gjorde vi oss några mackor och pratade med agnes pappa och sen kollade vi på massa youtube klipp med honom :) Haha, dagen hemma hos agnes var slapp, vi låg och såg på TV hela eftermiddagen innan ja tog bussen till pizzerian. Där var min pappa och vi hämtade lite mat där. Sen blev de hem & äta och sedan hjälpa till med städningen.Ja webbade med agnes och tittade på Let´s dance. Vid halv tio färgade ja mitt hår, de skulle blivit en aning mörkare men ja tycker att färgen nästan är densamma som den varit tidigare. Klockan 11 sommande jag eftetrsom man var helt utpummpad. Klockan halv åtta imorse väckte mamma mej och sa att vi skulle gå ner och börja med pappas frukost på sängen. Vid 20 över 8 gick vi upp till pappa och han fick lite paket, blandannat en tavla som ja broderat själv i slöjden. Haha, sen hade jag och pappa borttning och ja vann ju såklart :D Idag ska jag baka lite och fixa. Sen ikväll kommer hela min goa familj för att fira min pappa. Ha en trevlig lördag allesammans så hörs i senare sen.



Kommentarer
Agnes♥

hälsa ett grattis ifrån mig :)<3

2010-03-27 @ 11:59:04
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0