Here I´am baby!

hej.

Jag nu har jag haft en blogg paus ett tag men nu är ja tillbaka igen. Nu är alla prov för den här veckan skrivna. Så jag är värlförtjänt en låååång ledighet. Under veckan har ja bara pluggat och hjälpt min familj med att fixa i badrummet. Vi håller ju på oh rennovera. Idag är de äntligen fredag ! Och skoldagen var helt okej, matteprovet idag var ganska svårt. Jag kommer nog inte få sådär jättebra poäng, sen på fysik omprovet fick ja plus, alltså att jag klarade de ;) Happy alva :D I onsdag tog jennifer dummis hål i naveln, även fast de blev as fint så är jag fortfarande arg på henne ;@ ♥. Idag ska jag ta de lungt och bara vila. Ikväll blir de mys med familjen och resten av helgen tillängnas åt vårat badrum ;(. Om ingen annan har något roligt för sej som man kan hänga på xp. Haha. Nu ska jag fiffa lite på rummet och sen forsätta min webbning med anna ♥♥♥. Hörs .





Kommentarer
jennifer

hihihihiihihi ^^

busigt <3

2010-03-20 @ 19:57:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0