I don´t believe you!

hej.


Jag gick till skolan idag, även fast jag nu ångrar de. Ja mår fortfarande skit, täpt i näsan, ont i huvudet och seg i kroppen. Jag kan inte säga säkert om ja kommer imorgon. Nu ja ska jag inte vara tråkig. Dagen iskolan var okej, vi gjorde inget nytt. På svenskan så tappade jag bort min penna helt mytiskt :O Jag lade den på mina papper och sen skulle ja gå iväg föratt hämta stift, när jag kommer tillbaka så är den borta. Haha maria trodde de var hon som hade kastade ut den genom fönstret utan att hon äns tänkt på de:D. På SO:n så fick vi tillbaka våra prov, jag fick tydligen inte redovisa idag så jag kunde lika gärna gått hem :( När skoldagen var slut gick jag hem med emma och marcus. Väl hemma berättade jag för pappa att jag inte mådde bra, då sa han till mej att badrummet var trasigt :O? Först fattade jag inget, men sen gick jag upp och kollade. Vi hade fått en vattenläcka i väggen. Så där var de ett stort hål, badkaret stod i hallen och en konstig maskin stod på golvet. Så nu måste vi rennovera badrummet /: . Oh tänk er bara, när vi ska duscha måste vi gå hem till farmor !!!!!! :O Haha ni hör ju, de skulle inte förvåna mej om vårat hus bara skulle rasa en vacker dag xp . Höhö. Nae nu ska jag dra filten över huvudet och tycka synd om mej själv, vi hörs.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0