INGEN EL !

Hej !

Idag var de andra skoldagen denhär veckan och den var faktiskt okej, utom att vi inte har någon ström iskolan och ingen värme ?! :O de är sjukt vad kallt det är, och mitt i allt så går brandalarmet ! När dan väl var slut gick jag hem med jennifer, haha vi pratade om lite allt möjligt ;) och när jag kom hem tog ja en macka och satte mej och prata med pappa. Sen vid fem skulle jag på utvecklingssamtal, allt var jättebra (y) Haha, sen så eftersom de inte fanns någon el på skolan så fick vi sitta med en ficklampa i mitten av bordet och i slutet gick inbrottslarmet, så de kanske inte var ett sådan där lyckat utvecklingssamtal. Nae nu måste jag gå för anton roppar att de är mat. Vi kanske hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0