Jennifer gästbloggar ! :)

Hej alla alvas söta läsare !

Nu sitter jag här och bloggar ist för på Fridas ;)
Men alva sitter och äter tacos och jag vene om
jag får blogga för henne, hahah men det gör 
jag iaf. men idag så har det inte varit ngt speciellt
utom att vi inte har ngn EL ! -.-' Asså om det
inte är fixat tills på måndag får jag seriöst panik !
Ajja, inte bra att hetsa upp sej över ngt sånt. Men
men nu har alva kommit upp och vi ska typ ut,
eller till konsum och handla lite gooodis (y' Haaha,
jaa, men ni får hare bra och se inte för mycket på
let's dance, dom talar inte sanning !!!  jaja, jag ska
ställa en fråga som jag tycker alla kan svara på,
den är enkel och allt ! :)

Vem tycker du ska vinna let's dace, om ni kollar på det ? :)


Vill också bara säga att jag älskar lilla alvis balviiiis (L)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0