LÖRDAG! med magvärk

hej

Jag är jätte trött och mår allmänt dåligt, den här helgen också /: Iaf. Idag äre lördag ! Oh om en halv timme ungefär kommer moster, hon ska hjälpa till med vårt badrum, youknow. Vi är ju mitt uppe i en renovering. Igår sommnade jag kvart över nio !! :O Men vaknade upp igen strax efter tio, då såg jag fortsättningen på National treasure - hemligheternas bok. Även fast jag redan sett den en gång tidigare tycker jag att den är super bra. Den slutade ju tolv så då sommnade en trött alva, sköönt. Jag har ju haft en stressig vecka så jag blev lite förvånad när jag vaknade nio ! Vad är de med mej nu för tiden :O? . Nu ser jag lite på TV och ska snart börja göra mej iordning. Vi hörs senare eller ikväll.

Dagens saknad : agnes sweeti .


Kommentarer
Agnes♥

o jag saknar dig<33

2010-03-21 @ 13:06:54
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0