Peace !

Hej världen !

 

Jag skrev inget igår. Men dagen var helt okej. Jag gick hem med emma och Jennifer och sen stannade jag till hos farmor och pratade med henne. Jag funderar på om jag inte ska gå ner till henne idag också. Sen gick jag hem och vid halv fyra åkte pappa och jag in till stan. Vi hämtade mamma och fortsatte mot city gross. Där handlade vi ganska mycket. Sen blev de hem och jag lagade mat. Efter maten gjorde jag chokladpudding. Bra fredagsmys. Helt plötsligt var klockan åtta och de var dags för let´s dance. Men jag hann aldrig se vem som åkte ut innan jag somnade ;). Nu har jag precis ätit frukost och satt mej här. Sen blir de att fiffa lite på rummet och kanske gå till farmor. Jag skriver mer ikväll. ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0