I'll go and drown myself in the river.



Hej .

Idag är de söndag och jag laddar inför en ny fullspäckad vecka. . Igår så ringde emma vid halv åtta ungefär. Vi gick upp till affären oh köpte godis. Sen gick vi hem hit igen oh såg på: Jakten på julia. Oh sen började ju första delen av MÄN SOM HATAR KVINNOR. De är en sjukt bra film så jag längtar tills nästa lördag då fortsättningen kommer. Sen drog emma hem och jag gick ner till min moster, mamma och pappa. Pratade lite med dom och sen vid tolv åkte min moster hem. Vid ett någon gång gick ja oh la mej. Och vaknade Halv NIO ?!!!  Idag tänker jag absolut inte göra någonting, med tanke på vädret kanske de är en bra ide att stanna hemma. De är snö blandat regn och hela paketet .__. Men snart är de påsk, häärliga tider de :D Jag älskar värkligen påsken, dööha mysigt ((: Ikväll blir att se Johan Falk som äntligen kommit tillbaka till TV4. Jag har ju redan sett alla WALLANDER så de var sjukt tråkigt att se allt igen. De är bättre i magen idag och jag längtar nästan till skolan ? Men de är mest bara för att ja ska vara med agnes tomorrow. Jag skriver kanske mer senare sen, annars får jag önska alla en trevlig söndag.


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0