Alice i underlandet

Hej.

 Jag är nyss hem kommen från stan. Alice i underlandet var grymt bra, vi såg den ju i 3D så de var as läskigt när böcker oh skit som flög imot oss :O . Skoldagen var helt okej, sen på SO:on så fick jag äntligen redovisa. Haha de var jätte pinsamt att stå där inför alla (: Sen gick jag och anna till gympan oh hämta agnes. Sen gick vi hem, vi kom hem på ungefär en halv timme :D . Haha, sen gick jag och agnes hem till henne och lämnade väskorna och gick ner till bussen. När vi kommit in till stan var klockan halv 5 och  gick vi oh tog en fika, jag tog en skagen macka & en läsk och agnes tog en choklad muffins oh en chokladmilkshake. Sen drog vi och fixa biljetterna och sen gick vi bara och strosa. Vid halv sex gick vi till min mammas jobb, jag var tvungen att fixa en grejj där. När klockan började närma sej sex gick vi tillbaka till stan och hämtade ut biljetterna och köpte godis& poppcorn. Halv sju blev vi äntligen insläppta och filmen börja. Den var sjukligt bra asso, ja bara älskar Johnny Depp !! När filmen var slut kom agnes mamma och hämtade oss. Dom släppte av mig här hemma och jag satte mej och började plugga lite på fysiken. Nae nu har jag inget mer att berätta. Vi hörs imorgon :)

( bilder från idag kommer när agnes skickar dom ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0