SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN



Postat av: emma

Vad är ditt favortiämne ? :

Mitt favorit ämne är svenska och engelska


Vem/vilka är din bästa vän ?:

Du (: oh massa mer


vad är din favorti mat ?: 

alla kommer nog skratta, men blodpudding är hilma gott (: 
 

vad är ditt bästa barndomsminne? : 

När emma och jag träffades första gången ♥

vad är det som får dig att gilla justin bieber ? :

Haha, ja tycker att han är sjuuuukt söt/snygg och sen sjunger han
otroligt bra ! ♥

Postat av: Agnes♥


Vem har du kännt längst?:

 
Av vänner ? Emma & julia.  

Vad tycker du inte om att prata om? :

Döden är något ja inte gillar, de är alldeles för många underbara människor
som dör:(

Har du någon du kan berätta allt för? :

 
Ja, min mamma !

Postat av: anonym


kan du lita på mig?
  :
 
Jag vet ju inte vem du är :)

har du någonsin vart RIKTIGT kär? :

 
Riktigt och riktigt, ja har varit kär att ja inte kunde sova på natten (: räknas de som riktigt ? (a)

vad gillar du och göra? :*<3 :

Ja gillar att BLOGGA :D och vara med mina underbara vänner



Postat av: sofia


varför är du så söt?  :

SÖT !? de kan du vara själv


varför är du så bra på dikter? :

mhm, dikter. De visste jag själv inte att jag var, men tack.

varför är du så snäll?:

Haha, bara gulliga frågor. Jag försöker tänka på alla i min närhet :)

vilken är den bästa låten justin bieber har gjort tycker du? :

Åhh, vilken svår fråga. ALLA ÄR FANTASTISKA !

pösss ♥


Postat av: david den fula


1.vem gillar du?
Haha nu är du allt spänd va ? :

Jag måste faktiskt såra dejj david. Jag hade kännslor för en viss person förut men de är bortblåsta nu. Jag LOVAR att ja berättar nästa gång ;)

2.visst är jag ful? :

 
NEJ! du är inte alls ful david.

3.vad gör du? :

 
Svara på alla gullisars frågor (:


Postat av: jennifer


vad äter du helst, donken eller max eller burgerking om du måste välja? :

.Mc donald´s !! helt klart 

gillar du 7B bättre än 6A? :
 
Nej! Jag saknar min familj.. I ♥ 6a .

vad tittar du helst på, TV eller film?:

Film, mysigare (:

vilken stor blogg läser du oftast ? Ex: kissies, kenza, paow och dom ;) <3 :

Jag läser mest Kenzas och Fokis blogg. dom värkar mer trevliga.


Postat av: ante


hur många kusiner har du?? :
 

Kul fråga hörru, jag har faktiskt bara tre. men alla står mej varmt om hjärtat ♥


Postat av: Alexandra

vad brukar du göra när du är helt själv ? : 

När jag är själv. Då bloggar jag, ser på TV eller läser en bra bok.

Postat av: anna


vilken klass skulle du vilja gå i om du fick byta klass: 7a, 7b eller 7c :

 
Jag vet inte rikigt. 7a säger vissa är den jobbigaste och 7b är helt jobbig (ibland) 7c värkar okej. Men ja stannar hälst i 7b :)


Postat av: anonym


vem är din allra bästa vän? :

 
Min allra bästa vän ?  agnes .



Kommentarer
Agnes♥

Aaw och du är min! :D♥♥

2010-03-08 @ 22:00:21
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0