PLUGGA OCH ÅTER PLUGGA..

Hej ..

Idag är de tisdag och dagen i skolan var faktiskt helt okej. Lung men ändo strässande. Fysik läxan gick ju inte sådär jätte bra, hahaha. Sen var de slöjd och jag forstatte med att brodera. De sämsta som finns verkligen. De kommer ta ungefär 100 år att bli klar med den.  Jag blir galen på alla läxförhör och prov, allt är så svårt och man hinner inte fatta något av de man nyss läst innan nästa prov dyker upp. ;@ arrrgh. Nu ska jag iallafall läsa igenom SO provs pappret, som jag dock redan läst igenom de 1000 gånger men de fastanr liksom inte ?! Resten av kvällen ska jag bara slappa och plugga -.-' . Imorn äre skola igen, men på eftermiddagen drar jag till stan med EmmiZ. Vi hörs ikväll (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0