- massa att göra.

Hej.

Idag är de måndag och jag är helt uppladdad för en ny vecka full med problem och underbara stunder. Idag var de kanske inte världens bästa dag, vissa delar skulle jag kunna uppleva igen men allt bara rasa när david inte ville ge mej en kram och sa att han inte var kär i mej längre ;( Där satte jag stopp för allt, david om du ser dehär. DE ÄR ÖVER. Hahha ;) För alla som inte var med vid just detta ögonblick vill jag bara säga att allt är på skojj ;). Efter skolan var de konfirmation och jag hade lust att lämna allt och gå hem till bästavän och spendera måndagen där. Synd att jag inte kunde göra de, hade varken ingen tid eller lust att gå på konfirmation idag. Jag gjorde de iallafall. Just nu är jag nedgrävd i läxböcker, och jag ska plugga som ett as nu och soooova sedan. Betygen sätts om två veckor och jag känner att jag inte "visat" allt. Äsch, de löser sej. Vi hörs imorgon ♥




jag älskar mina läxor, men så var de inte så :ppppPpppPpp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0