- SNÖKAOS OCH PROV ..

Hej.

jag orkar faktiskt inte ta de punkligt vad jag nu gjorde i söndags, men jag kan säga såhär mycket : Jag, anna, Lisa och Alicia hade en överraskningsfest för maria. (; KLART! Sådär, nu kan jag börja berätta lite om idag. Dagen iskolan var helt okej, blev nästan klar med mitt engelskaprov och har bara matte, tyska och biologi proven kvar. De är nästan sjukt hur mycket prov jag har nu :( När jag kom hem blåste de full snöstrom så jag och linnea fick kämpa oss fram, när jag väl kom hem gjorde jag lite varm oboy och mejlade en sak till min mamma. Just nu sitter jag vid köksbordet och bläddar i den nya frida tidningen och ska snart åka iväg till skolan för ett utvecklingssamtal. Haha, önska mej lycka till! Vi hörs kanske ikväll också ♥




jag lider med stackarn.


Kommentarer
Agnes (̾●̮̮̃̾•̃̾)

sv: aldrig att hon krossar mig när jag har dig vid min sida ♥

2010-11-25 @ 20:40:33
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0