- VÄRLDENS BÄSTA PAPPA♥

hej.


Först och främst vill jag säga GRATTIS till alla pappor runt om i landet. Hoppas alla har haft en bra dag, eftersom de är fars dag idag. Hoppas ingen har glömt bort sin lilla far ;) Även fast jag inte mår sådär jättebra försökte jag hålla god min, vi (jag ,min storebror och min mamma ) tog med min pappa på cafée, där vi fikade och pratade om allt möjligt. Sedan gick vi vidare mot biografen där vi skulle se filmen om: Cornelis Vreeswijk. Jättebra film verkligen, jag tycker om hans musik också, synd bara att nästan alla stora artister ska supa eller knarka :( . Efter filmen åkte vi hem och just nu ligger jag i min säng och mår allmänt dåligt. Jag skakar i hela kroppen och vill mest av allt bara sova. Men de går inte, jag måste plugga till mitt matteprov som jag har imorgon och sedan ringa agnes och berätta om min sjuka men underbara dröm. Hahha. Vi hörs när vi syns gott folk. Och återigen, GRATTIS TILL ALLA PAPPOR PÅ ERAN DAG!♥



bild lånad av google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0