baby I'm not scared.

hej.

Förlåt för en helkass bloggning men jag har en ursäkt. Jag har haft massa att göra i skolan, och betygen sätts om någon vecka eller så. Så jag vill göra allt för att ligga bra till ! I torsdags var jag ju och såg min KUNG. Björn Skifs mina damer och herrar ! Efter konsertern var jag lycklig, så grymt lycklig. De är jag ju förstås fortfarande men ändå, de var grymt. Igår var jag och mina tjejor hemma hos maria, där vi körde anden i glaset. Läskigt men ändå mysigt. Idag åkte jag först in med mamma och pappa till staden. Där vi bytte mina skor och köpte lite haircolour (; Just nu sitter ja i min köksoffa och äter clementiner samt lyssnar på min älskade spotifylista. Idag ska mamma och jag julstäda lite och baka en massa gott (; För imorgon är de första advent och jag ska läsa i kyrkan. Vi hörs kanske ikväll. Ha de bra ♥




en riktigt gammal goding (;


Kommentarer
Memmiis

- Roligt att du vill vara med gumman :)

- Lycka till !

2010-11-28 @ 21:40:09
URL: http://memmiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0