dålig bloggning..

Hej.

Förlåt för lite smådålig bloggning men jag hade ju somsagt en pluggdag med agnes igår. Jag hade tydligen en massa att göra. Skönt att de är klart nu, ska bara läsa på till tyska och biologiprovet nästavecka. Dagen iskolan var as bra, jag älskar att vara där, där alla mina underbara vänner är. Ibland vill jag aldrig gå därifrån. Imorgon kommer de nog inte heller bli så mycket till att skriva, eftersom jag ska på teater efterskolan, chicago. Hoppas den är bra eftersom den håller på i ungefär tre timmar med en time-out på en halvtimme. Så ja kommer nog inte ha tid att skriva för jag kommer hem vid elva tiden. Nu ligger jag i soffan och dricker coola och ser på välkommen åter. haha. Ha en bra kväll. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0