Sjuka drömmar..

Hej.

Jag ska strax åka till skolan, k.u.l. Med tanke på att jag har matteprov idag, känns just nu inte som de allra bästa. Men de ska gå bra, de MÅSTE gå bra. Jag kommer häller inte ha tid att skriva in eftermiddag, eftersom de är konfirmation. Får se om jag kan klämma in något inlägg ikväll. Har en himla massa läxor och annat jag måste ta hand om först, så jag lovar ingenting. Jag måste bara säga att jag drömmer en massa konstiga drömmar på senaste tiden, drömmen jag drömde igår var helt sjuk men ändå fantastisk. Och inatt så drömmde jag helt sjuka drömmar som jag tyvärr inte kan återberätta eftersom jag själv inte minns allting. Jag undrar vad de är som händer med mej, bara massa knasiga drömmar som inte har någon mening alls. Nae nu ska jag hoppa in i bilen och dra mej mot skolan. Ha en bra dag ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0