somewhere over the rainbow..

hej.


Kom hem ifrån stan för ett tag sedan. är verkligen helt slut och har stora planer på att sooova just nu. Idag var jag ju inne istan och gick på en utbildning om elevrådet. Hur man kan utveckla de och hur viktigt de är egentligen. De var bra till en början, men blev lite tråkigt efter att ha stuttit och lyssnat på en tjej och en kille som pratat sedan 10 på morgonen. De blev liksom lite tjatigt, sedan när alla skulle åka hem började jag röra mej mot min mammas jobb, när jag träffar världensbästa kusin och hans kompis, så jag stannade och pratade med dom innan jag fortsatte. Väl hos mamma pratade jag lite med henne och hennes arbetskompisar och sedan gick mamma och jag iväg mot stan, där köpte jag en kofta, ett par leggings och ett par strumpbyxor. Nytt skare va ! Haha, när jag kom hem möt jag av en glad pappa som säger att han fixat lite på mitt rum, så nu ska bara lite mer saker ner i lådor innan de börjar målas. Ojj, de blev ett långt inlägg, men skit samma. Nu ska jag soooova. Hörs imorgon ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0