- SÖÖÖNDAG :D

Hej :)

Idag är de söndag och jag mår mycket bättre. Igår kväll såg jag på Karate Kid, gud vad bra den filmen var. Så precis innan jag skulle sova började jag helt plötsligt gråta (?) dels för att jag hade sett en film innan som jag stor tjöt till och sedan att allt som jag gått och hållt inom mej släppte. Då bröt magontet ut också, så jag tog en tablett och så somnade jag. När jag vaknade jag upp idag mådde jag as bra. Kanske eftersom jag ska göra något sjukt kul idag som jag tyvärr inte kan berätta om just nu. Ni får hålla er tills ikväll (; Just nu ligger jag i min varma och sköna säng och vägrar att gå upp. Lyssnar sönder min älskade spotifylista. Vad vore jag utan den ? Nae nu ska jag avsluta de här inlägget och försöka resa mej ur sängen. Ha de gött ♥.




tuff brud.


Kommentarer
Jennifer

sv: haha ja har inte klagat , funderar bara vetu :)

2010-11-22 @ 22:09:35
URL: http://striipes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0