GRYMT BRA HELG MED MINA FLICKOR



Hej.


Jag har haft en grym hel med mina allra bästa tjejer, vi höll igång fredag-lördag med allt ifrån anden i glaset, saw filmer, tv spel och brädspel. Men de kan ju inte bli mer än bäst om man har världens bästa vänner. Igår kväll såg jag på en "skräckfilm" med mamma, lite så psyko haha. Ikväll blire också film med modern, fast denna gång en mer dramtisk, Precious. Den värkar vara jättebra. Nåja skit i filmerna nu (; . Imorgon börjar skolan, usch ja vill inte tillbaka. Läste precis igenom mitt veckobrev och då vill man verkligen inte tillbaka. De ända som är skönt är att slippa all kemi och fysik. De var de man aldrig längtade till, usch, ryser av bara tanken. Något som är bra nästa vecka är att renoveringen av mitt rum startar då, ut med de gamla och välkommen in allt nytt ! Nae nu ska jag snart ner och äta. Ha en bra söndag allihopa.♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0