- ledsen och förvirrad? JA!

Hej.

Kom hem ifrån konfirmationen för en stund sedan, helt okej dag faktiskt. Önskade bara lovet hade hållt i sej lite längre. Just nu sitter jag under mitt täcke för jag fryser som ett j*vla djur! Kul att de sägs att de ska bli den kallaste vintern på 1000 år. Jag klarar inte dehär, köp mej en biljett till Thailand där jag kan få sol, de behöver jag i dessa tider !! (; Usch, just nu känner jag mej väldigt trött, frusen och allmänt förvirrad. Just nu hatar jag kärlek, ja ska fan fortsätta kämpa, när jag är så nära tänker jag ALDRIG ge upp ! Nae nu ska jag sova någon timme eller så. Vi hörs när vi syns bästa ni. ♥



älskling, jag ger aldrig upp dej. Jag har lust att skrika ut ditt namn, så hela världen får veta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0