Gladare än någonsin.

hej..

Usch, nae jag gillar verkligen inte snö. De kanske bara är jag som blir ledsen när man drar upp rullgardinen på morgonen och de är som ett snökaos ute ! Usch.. Idag var de iallafall tisdag, även fast jag vaknade upp, sprallig som ett litet barn och trodde de var fredag /: Haha, de är en bit kvar. Skoldagen idag var iallafall bättre än någonsin. Har verkligen inte varit såhär glad på länge. Efter skolan åkte ja in till stan med pappa och köpte färg till mitt rum. Nu börjar renoveringen, ÄNTLIGEN ! Imorgon ska ja typ gå på konferans/utbildning med elevrådet, har typ inte fått någon information alls men de ska väll funka :) Vi hörs ♥


du fattar nog inte vad du gör för mej, bara genom att våra ögon möts och vi ler mot varandra, för stunden är de fantastiskt ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0