- de finns inget bättre än bra vänner ♥



hej

Först och främst, min vän alexandra är min ängel. Hon har rättat till allt, de jag skrev igår. Allt är borta nu. Jag har haft ett problem som jag gått och funderat på och mått såligt för i två veckor. Jag har funderat på dom bästa lösningarna, men alexandra löste allt på 3 minuter. Jag är så himla glad att ha henne som vän. Ville bara att ni skulle veta de, alla borde ha en vän som hon ♥ Just nu sitter jag vid mitt glöheta element och suger upp värmen därifrån, jag fryser as mycket, de är bara 3 grader ute :O välkommen vintern !! Somsagt sitter jag vid elementet och dricker varm choklad, samtidigt som jag pluggar fysik och kemi, självklart kommer våran student lärare och stoppar mej och anna i trappan och säger att vi ska ha kemi test imorgon. Bra där ! usch, blir så förbannad på lärare som inte kan planera. Vi elver har massa andra läxor och så tror lärarna att vi ska släppa allt de andra och bara plugga på deras ämne för att lärarna inte kan planera. nej de gillas verkligen inte. Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande. Ha de bra :)



fin cambild ;)


Kommentarer
Memmiis

Jag vet hon är helt underbar !

2010-10-20 @ 21:55:58
URL: http://memmiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0