- en gång möttes våra ögon, och där var jag fast för alltid ♥



haha hej.


Inte så lång pause kanske men de räckte, skoldagen idag var rätt hyffsad, och sedan åkte jag in till stan med pappa för att fixa legg. Tyckte att behövdes, ska in till stan igen imorgon också. Har lite mer att fixa. Just nu sitter jag och äter några himlans skumma kakor som mamma hade fått med sej från en konferans i stockholm, hahha. Inte så speciellt goda.. Nu MÅSTE jag plugga till mitt fysik prov imorgon, tack gode gud att de är den sista fysiklektion på läääänge. Vi hörs ! ♥




älskling, du är de finaste jag sett. Underbart vacker.


Kommentarer
Memmiis

Alva jag vet jag är underbart vaker och allt men ledsen att såra dig, jag känner inte lika dant just nu :´(



- Ne, men hur är det med dig ? :D

2010-10-28 @ 23:45:54
URL: http://memmiis.blogg.se/
Memmiis

Haha, aa jag vet ! Grattis i förskott :) <3



Saknar dig mee !

2010-10-29 @ 10:11:12
URL: http://memmiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0