fasiken vad dåligt ja mår.

hej.

de kom inga inlägg igår. Kom hem senare än väntat och direkt efter skulle jag till bästavän. Jag hade de iallafall himla trevligt igår med mycket tjejsnack, ibland behöver man bara sånt. Idag mådde jag jättedåligt så jag åkte hem ifrån agnes vid elva tiden. När jag kom hem somnade jag i soffan och bara sett på TV. Hoppas ja kan gå till skolan imorgon, har verkligen en massa att göra iskolan, har inte tid att vara hemma. Äsch, blir man sjuk så blir man. Nu ska ja bara ta de lungt, och skicka upp pappa för att köpa choklad åt mej. Ikväll blire BECK- SKARPT LÄGE (y), perfekt avslut på en inte lika perfekt dag. Vi hörs iallafall.



söt bild på mej och mitt hjärta, bild lånad av alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0