hej jag har skoskav hejdå.

God kväll :)

Dagen idag har varit så grymt jäkla bra. jag gick hem till agnes vid två tiden, när jag kom hem till henne började vi prata om lite alltmöljigt. sedan läste vi igenom hennes teatermanus, hahha de vasr ganska många störda repliker (; efterde började vi spela in en film, jag har inte haft så roligt på länge. Så himla roligt :') "
-här ta barnet!!
-men varfördå ?
-Jag kan inte ta hand om de längre
-de är ju ett missfoster !! :O" .
Ahahhahah, vid halv åtta följde agnes och hennes mamma mej hem imörkret (; när jag väl kom hem gick mamma och jag upp till affären och när vi kom hem därifrån åt jag, jag var så sinnesjukt hungrig. Jag hade inte ätit på hela dagen utom en macka vid tio tiden på morgonen. spännande information va ? ;o) just nu har jag precis kollat klart på Fantastic four och ska snart sova :) vi hörs kanske imorgon. ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0