- jäkligt seeeg söndag


hej.

idag är jag så jäkla trött, sålde korv hela dagen igår till våran klasskassa. Usch, fick ihop 20st korvar än så länge. Agnes var också med som trevligt sällskap :) vid nio tiden gick vi in till mej och såg på film, hide and seek. Jag hade redan sett den två gånger innan, men var ändå lika rädd. haha, agnes åkte hem vid elva tiden. Då gick ja och la mej, usch vad trött jag var. Idag vaknade jag vid tio tiden men har legat kvar isängen hela dagen och sett på tv. Hade inte tänkt att göra något mer idag, har en fullspäckad vecka framför mej med massa prov så de kan vara bra att bara vara hemma och ta de lungt. de kan behövas :) Vi hörs när vi syns. ♥





trött men söt, ellerhur ? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0